Особливості аналізу звукових ефектів в обчислювальній платформі iOS
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Побудовано алгоритм дослідження найбільш розповсюджених звукових ефектів на основі використання можливостей інформаційної платформи iOS. Описано архітектуру “Модель-вид-контролер” у формі компонентів додатку, що є базовим підгрунтям до проведення експерименту з аналізу особливостей мультимедійного контенту на основі використання мобільних гаджетів та спеціальної мови програмування. Побудовано простий алгоритм використання спеціальних фреймворків в середовищі XCode, який дозволив провести тестування на обраному семплі ряд звукових ефектів. Знайдено, що побудований алгоритм аналізу семплів на основі ресурсів iOS дозволяє значно спростити сам процес дослідження звукових сигналів різної природи, через те, що інструменти симулятора описуються через код мови програмування, і отже їх налаштування є зрозумілим підходом до проведеного аналізу. Крім цього, описані елементи в статті можуть бути використані при створенні власних звукових ефектів, та на різних етапах конструювання віртуальних генераторів звуку.
Бібл. 7, рис. 6, табл. 1.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
L. O. Velikanova, « PRINCIPLES OF DEVELOPMENT OF APPLICATIONS FOR IOS OPERATING SYSTEM », Krasnodar, 2017.
V. Nahavandipur, «iOS. Priemyi programmirovaniya [iOS. Programming techniques] », Piter, 2014.
Vasiliy Usov, «Swift. Osnovyi razrabotki prilozheniy pod iOS i macOS [Swift. Basics of developing applications for iOS and macOS]», 3-e izd., dop. i pererab. — SPb.: Piter, 2017 — 368p.
Noyburg M., «Programmirovanie dlya iOS 7. Osnovyi Objective-C, Xcode i Cocoa [Programming for iOS 7. Basics of Objective-C, Xcode and Cocoa]», Vilyams, 2014, 384 p.
Dalrimpl M., Knaster S., «Objective-C 2.0 i programmirovanie dlya Mac [Objective-C 2.0 and Mac programming]», Vilyams, 2009, 320 p.
Velikanova L.O., Gayvuk A.R., «Primenenie mobilnyih tehnologiy dlya avtomatizatsii biznes-protsessov na torgovom predpriyatii. Ekonomicheskoe prognozirovanie: modeli i metodyi [The use of mobile technologies to automate business processes in a commercial enterprise. Economic Forecasting: Models and Methods]», Voronezh, 2016, 314 p.
V. Nahavandipur «iOS. Razrabotka prilozheniy dlya iPhone, iPad i iPod [iOS. Application development for iPhone, iPad and iPod]», Piter, 2013. — 864 p