Засоби візуального програмування для створення відеоефектів
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Візуальне програмування — це технологія, яка дозволяє створювати код програми за допомогою графічних елементів, а не тексту. Графічні елементи використовуються для опису логіки програми. Візуальне програмування надає можливість описувати процеси в легкому для розуміння поданні і достатньому рівні абстракції. Max — це середовище, що містить набір інструментів для створення унікальних звуків, найкрасивіших візуалізацій і захоплюючого інтерактивного медіа. В роботі було розглянуто могжливості застосування візульаного програмування в візуальному мистецтві. Було розглянуто програмні засоби Max / MSP / Jitter.
Бібл. 10, рис. 4.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
A. V. Silant'ev и O. F. Abramova, «Ispol'zovanie komp'juternoj vizualizacii v processe jevoljucii slozhnyh programmnyh sistem [The use of computer visualization in the evolution of complex software systems],» in Studencheskij nauchnyj forum 2014: dokl. VI mezhdunar. stud. jelektron. nauch. konf., Moskow, 2014, p. 1-7.
D. N. Ljasin и O. F. Abramova, Ob`ektno-orientirovannyj analiz i programmirovanie [Object Oriented Analysis and Programming] [CD-ROM]: ucheb. posobie., 1st ed., Volgograd: VolgGTU, 2014.
«Tema 8. Osnovy vizual'nogo programmirovaniya [Theme 8. Basics of visual programming],» [Online]. Available: http://eos.ibi.spb.ru/umk/5_7/5/5_R1_T8.html.
N. Rothwell, "Cycling ’74 Max 7," [Online]. Available: https://www.soundonsound.com/reviews/cycling-74-max-7.
V. J. Manzo, MAX/MSP/Jitter for Music: A Practical Guide to Developing Interactive Music Systems For Education And More, Oxford University Press, 2011, p. 360. ISBN: 978-0199777679
M. Phillips, "Max/MSP/Jitter for Music: A Practical Guide to Developing Interactive Music Systems for Education and more," Journal on the Art of Record Production, no. 6, June 2012. URL: http://www.arpjournal.com/asarpwp/maxmspjitter-for-music-a-practical-guide-to-developing-interactive-music-systems-for-education-and-more/
D. Litke and K. Hamel, "Interfacing Max/MSP and NoteAbility Pro," 2006. [Online]. Available: http://www.opusonemusic.net/muset/MaxTutorial/MaxTutorial.html.
P. Elsea, "Basic Drawing in Max," 1 October 2012. [Online]. Available: http://peterelsea.com/Maxtuts_jitter/Basic_Drawing12.pdf.
P. Elsea, The Art and Technique of Electroacoustic Music, Middleton, Wisconsin: A-R Editions, 2013, p. 513.
O. Larkin, "The MAV Framework: Working with 3D Motion Data in Max MSP / Jitter," [Online]. Available: https://www.academia.edu/20910357/The_MAV_Framework_Working_with_3D_Motion_Data_in_Max_MSP_Jitter.