DOI: https://doi.org/10.20535/2617-0965.2019.2.4.163663

Засоби візуального програмування для створення відеоефектів

Maryna Mykolaivna Voluiko, Yurii Oleksiiovych Onykiienko

Анотація


Візуальне програмування — це технологія, яка дозволяє створювати код програми за допомогою графічних елементів, а не тексту. Графічні елементи використовуються для опису логіки програми. Візуальне програмування надає можливість описувати процеси в легкому для розуміння поданні і достатньому рівні абстракції. Max — це середовище, що містить набір інструментів для створення унікальних звуків, найкрасивіших візуалізацій і захоплюючого інтерактивного медіа. В роботі було розглянуто могжливості застосування візульаного програмування в візуальному мистецтві. Було розглянуто програмні засоби Max / MSP / Jitter.

Бібл. 10, рис. 4.


Ключові слова


Візуальне програмування; цифрове мистецтво; відеоарт; MAX; візуальні ефекти; патч; мультимедіа

Повний текст:

PDF

Посилання


A. V. Silant'ev и O. F. Abramova, «Ispol'zovanie komp'juternoj vizualizacii v processe jevoljucii slozhnyh programmnyh sistem [The use of computer visualization in the evolution of complex software systems],» in Studencheskij nauchnyj forum 2014: dokl. VI mezhdunar. stud. jelektron. nauch. konf., Moskow, 2014, p. 1-7.

D. N. Ljasin и O. F. Abramova, Ob`ektno-orientirovannyj analiz i programmirovanie [Object Oriented Analysis and Programming] [CD-ROM]: ucheb. posobie., 1st ed., Volgograd: VolgGTU, 2014.

«Tema 8. Osnovy vizual'nogo programmirovaniya [Theme 8. Basics of visual programming],» [Online]. Available: http://eos.ibi.spb.ru/umk/5_7/5/5_R1_T8.html.

N. Rothwell, "Cycling ’74 Max 7," [Online]. Available: https://www.soundonsound.com/reviews/cycling-74-max-7.

V. J. Manzo, MAX/MSP/Jitter for Music: A Practical Guide to Developing Interactive Music Systems For Education And More, Oxford University Press, 2011, p. 360. ISBN: 978-0199777679

M. Phillips, "Max/MSP/Jitter for Music: A Practical Guide to Developing Interactive Music Systems for Education and more," Journal on the Art of Record Production, no. 6, June 2012. URL: http://www.arpjournal.com/asarpwp/maxmspjitter-for-music-a-practical-guide-to-developing-interactive-music-systems-for-education-and-more/

D. Litke and K. Hamel, "Interfacing Max/MSP and NoteAbility Pro," 2006. [Online]. Available: http://www.opusonemusic.net/muset/MaxTutorial/MaxTutorial.html.

P. Elsea, "Basic Drawing in Max," 1 October 2012. [Online]. Available: http://peterelsea.com/Maxtuts_jitter/Basic_Drawing12.pdf.

P. Elsea, The Art and Technique of Electroacoustic Music, Middleton, Wisconsin: A-R Editions, 2013, p. 513.

O. Larkin, "The MAV Framework: Working with 3D Motion Data in Max MSP / Jitter," [Online]. Available: https://www.academia.edu/20910357/The_MAV_Framework_Working_with_3D_Motion_Data_in_Max_MSP_Jitter.


Перелік посилань


  1. A. V. Silant'ev и O. F. Abramova, «Ispol'zovanie komp'juternoj vizualizacii v processe jevoljucii slozhnyh programmnyh sistem [The use of computer visualization in the evolution of complex software systems],» in Studencheskij nauchnyj forum 2014: dokl. VI mezhdunar. stud. jelektron. nauch. konf., Moskow, 2014, p. 1-7.
  2. D. N. Ljasin и O. F. Abramova, Ob`ektno-orientirovannyj analiz i programmirovanie [Object Oriented Analysis and Programming] [CD-ROM]: ucheb. posobie., 1st ed., Volgograd: VolgGTU, 2014.
  3. «Tema 8. Osnovy vizual'nogo programmirovaniya [Theme 8. Basics of visual programming],» [Online]. Available: http://eos.ibi.spb.ru/umk/5_7/5/5_R1_T8.html.
  4. N. Rothwell, "Cycling ’74 Max 7," [Online]. Available: https://www.soundonsound.com/reviews/cycling-74-max-7.
  5. V. J. Manzo, MAX/MSP/Jitter for Music: A Practical Guide to Developing Interactive Music Systems For Education And More, Oxford University Press, 2011, p. 360. ISBN: 978-0199777679
  6. M. Phillips, "Max/MSP/Jitter for Music: A Practical Guide to Developing Interactive Music Systems for Education and more," Journal on the Art of Record Production, no. 6, June 2012. URL: http://www.arpjournal.com/asarpwp/maxmspjitter-for-music-a-practical-guide-to-developing-interactive-music-systems-for-education-and-more/
  7. D. Litke and K. Hamel, "Interfacing Max/MSP and NoteAbility Pro," 2006. [Online]. Available: http://www.opusonemusic.net/muset/MaxTutorial/MaxTutorial.html.
  8. P. Elsea, "Basic Drawing in Max," 1 October 2012. [Online]. Available: http://peterelsea.com/Maxtuts_jitter/Basic_Drawing12.pdf.
  9. P. Elsea, The Art and Technique of Electroacoustic Music, Middleton, Wisconsin: A-R Editions, 2013, p. 513.
  10. O. Larkin, "The MAV Framework: Working with 3D Motion Data in Max MSP / Jitter," [Online]. Available: https://www.academia.edu/20910357/The_MAV_Framework_Working_with_3D_Motion_Data_in_Max_MSP_Jitter.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2019 Волуйко М. М., Оникієнко Ю. О.,

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.