Підходи до реалізації методики клін-ап в постпродукції кіно
Основний зміст сторінки статті
Анотація
статті визначено передумови, які визначають необхідність проведення процедури Clean-up при роботі зі знімальним кіноматеріалом. Розглянуто підходи, які дозволяють провести процедуру очищення динамічного зображення від зайвих елементів. На основі цих підходів наведено алгоритми, які реалізовано в спеціалізованому програмному забезпеченні. За результатом розгляду сформульовано основні положення, які дозволяють поліпшити процес Clean-up і виявити технічні труднощі які не дозволяють у повному обсязі якісно провести процедуру очищення сцени від зайвих елементів. Так виявлено, що процедуру очищення сцени від зайвих елементів на основі аналізу кадру зображення необхідно проводити за умови врахування шумових характеристик зображення. Додатково зроблено припущення, що процедура Clean-up може бути спрощена до методу edge extension у випадку, коли секвенція є стабілізованою за рухом камери і коли сам зайвий елемент є однорідною структурою з певними геометричними розмірами на фоні кадру зображення. На основі вузлів програми The Foundry Nuke показано процедуру Clean-up через аналіз основних етапів роботи з зображенням. Відмічено, що зазначена методика є складовою процедури ротоскопіювання зображення
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
K. O. Trapezon and H. H. Vlasyuk, Osnovy tsyfrovoho kompozytynhu v suchasnomu kinovyrobnytstvi: navch. posib. dlya stud. spetsialʹnosti 171 “Elektronika”, osvitnʹoyi prohramy “Elektronni systemy mulʹtymedia ta zasoby Internetu rechey” [Osnovy tsyfrovoho kompozytynhu v suchasnomu kinovyrob. Kyiv: FOP Yamchynsʹkyy O.V., 2019.
B. Bratt, Rotoscoping. Techniques and Tools for the Aspiring artist. London: Elsevier, 2011, ISBN: 978-0240817040.
R. Gambar, Nuke 101. Professional Compositing and Visual Effects (1st Edition). Berkeley: Peachpit Press, 2011, ISBN: 978-0321733474.
R. Gambar, Nuke 101. Professional Compositing and Visual Effects (2nd Edition). Berkeley: Peachpit Press, 2014, ISBN: 978-0321984128.
S. Chianly and S. Goh, “Digital Compositing with Nuke 101.” Fatbars Limited, Hong Kong, p. 160, 2010, URL: https://www.pdfdrive.com/digital-compositing-with-nuke-101-e34416145.html.
J. Visual, Effects and Compositing. 2015, ISBN: 978-0-321-98438-8.
P. Shirley and S. Marschner, Fundamentals of computer graphics — Massachusetts. CRC Press Taylor & Francis Group, 2009, ISBN: 978-1-4398-6552-1.
S. Wright, Digital Compositing for Film and Video. Burlington: Focal Press, 2013, ISBN: 978-0240813097.
E. Ermakova, Prakticheskaya magiya kinematografa. Chast’ 1. Mul’timediynost’ kak prostranstvo kinoobraza [Practical magic of cinema. Part 1. Multimedia as a film-like space]. Moscow, 2013, URL: http://psychlib.ru/resource.php/pdf/documents/EPm1-2013.pdf.
S. Rayt, Tsifrovoy kompoziting v kino i video [Digital compositing in film and video]. NT Press, 2009, ISBN: 978-5-477-00621-2.