Підходи до реалізації методики клін-ап в постпродукції кіно

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Yevhenii Serhiiovych Ponomarenko

Анотація

 статті визначено передумови, які визначають необхідність проведення процедури Clean-up при роботі зі знімальним кіноматеріалом. Розглянуто підходи, які дозволяють провести процедуру очищення динамічного зображення від зайвих елементів. На основі цих підходів наведено алгоритми, які реалізовано в спеціалізованому програмному забезпеченні. За результатом розгляду сформульовано основні положення, які дозволяють поліпшити процес Clean-up і виявити технічні труднощі які не дозволяють у повному обсязі якісно провести процедуру очищення сцени від зайвих елементів.  Так виявлено, що процедуру очищення сцени від зайвих елементів на основі аналізу кадру зображення необхідно проводити за умови врахування шумових характеристик зображення. Додатково зроблено припущення, що процедура Clean-up може бути спрощена до методу edge extension у випадку, коли секвенція є стабілізованою за рухом камери і коли сам зайвий елемент є однорідною структурою з певними геометричними розмірами на фоні кадру зображення. На основі вузлів програми The Foundry Nuke показано процедуру Clean-up через аналіз основних етапів роботи з зображенням. Відмічено, що зазначена методика є складовою процедури ротоскопіювання зображення

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Ponomarenko, Y. S. (2020). Підходи до реалізації методики клін-ап в постпродукції кіно. Електронна та Акустична Інженерія, 3(3), 54–58. https://doi.org/10.20535/2617-0965.2020.3.3.198893
Розділ
Електронні системи та сигнали

Посилання

K. O. Trapezon and H. H. Vlasyuk, Osnovy tsyfrovoho kompozytynhu v suchasnomu kinovyrobnytstvi: navch. posib. dlya stud. spetsialʹnosti 171 “Elektronika”, osvitnʹoyi prohramy “Elektronni systemy mulʹtymedia ta zasoby Internetu rechey” [Osnovy tsyfrovoho kompozytynhu v suchasnomu kinovyrob. Kyiv: FOP Yamchynsʹkyy O.V., 2019.

B. Bratt, Rotoscoping. Techniques and Tools for the Aspiring artist. London: Elsevier, 2011, ISBN: 978-0240817040.

R. Gambar, Nuke 101. Professional Compositing and Visual Effects (1st Edition). Berkeley: Peachpit Press, 2011, ISBN: 978-0321733474.

R. Gambar, Nuke 101. Professional Compositing and Visual Effects (2nd Edition). Berkeley: Peachpit Press, 2014, ISBN: 978-0321984128.

S. Chianly and S. Goh, “Digital Compositing with Nuke 101.” Fatbars Limited, Hong Kong, p. 160, 2010, URL: https://www.pdfdrive.com/digital-compositing-with-nuke-101-e34416145.html.

J. Visual, Effects and Compositing. 2015, ISBN: 978-0-321-98438-8.

P. Shirley and S. Marschner, Fundamentals of computer graphics — Massachusetts. CRC Press Taylor & Francis Group, 2009, ISBN: 978-1-4398-6552-1.

S. Wright, Digital Compositing for Film and Video. Burlington: Focal Press, 2013, ISBN: 978-0240813097.

E. Ermakova, Prakticheskaya magiya kinematografa. Chast’ 1. Mul’timediynost’ kak prostranstvo kinoobraza [Practical magic of cinema. Part 1. Multimedia as a film-like space]. Moscow, 2013, URL: http://psychlib.ru/resource.php/pdf/documents/EPm1-2013.pdf.

S. Rayt, Tsifrovoy kompoziting v kino i video [Digital compositing in film and video]. NT Press, 2009, ISBN: 978-5-477-00621-2.