Застосування 3D-графіки в мережних технологіях для вирішення практичних завдань
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У роботі розглянуто застосування 3D-моделей для вирішення практичних завдань у мережних технологіях. Розглянуто основні сучасні інструменти, які дозволяють впроваджувати 3D-графіку на веб-сторінках. Виконано аналіз та порівняння інструментів з точки зору зручності, зрозумілості для користувачів, які мають деякий досвід у програмуванні, але ніколи не впроваджували 3D-графіку у браузері. Вказано переваги та недоліки кожного з інструментів. Обґрунтовано вибір інструменту на основі практичного завдання.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
“Adobe AIR and Adobe Flash Player Technologies,” Adobe Labs. [Online]. Available: https://labs.adobe.com/technologies/flashruntimes/.
“Microsoft Silverlight,” Microsoft. [Online]. Available: https://www.microsoft.com/silverlight/.
“WebGL 2.0 Specification,” Khronos Group. [Online]. Available: https://www.khronos.org/registry/webgl/specs/latest/2.0/.
“Three JS Documentation,” three.js. [Online]. Available: https://threejs.org/docs/.
“Three JS Examples,” three.js. [Online]. Available: https://threejs.org/examples/#webgl_animation_cloth.
“Babylon JS Documentation: Use a Physics Engine,” babylon.js. [Online]. Available: https://doc.babylonjs.com/how_to/using_the_physics_engine.
“Babylon JS Playground,” babylon.js. [Online]. Available: https://playground.babylonjs.com/.
“Typescript: The starting point for learning Typescript,” Microsoft. [Online]. Available: https://www.typescriptlang.org/docs/home.
“What is npm?,” Refsnes Data. [Online]. Available: https://www.w3schools.com/whatis/whatis_npm.asp.
“Google Trends: Babylon JS & Three JS,” Google. [Online]. Available: https://trends.google.com/trends/explore?q=babylonjs,threejs.