Система живлення тролейбусу з високовольтним акумулятором
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У статті розглядається система електроживлення транспортного засобу з високовольтним акумулятором. Показано переваги використання такої системи електроживлення та досліджено режими її роботи і порівняно зі звичайною схемою електроживлення тролейбуса. Визначається ШІМ модуляція для оптимального режиму роботи. Для живлення електроприводу у разі відсутності мережі буде використовуватися акумулятор. Перетворення енергії відбувається за допомогою перетворювача з двостороннім передаванням енергії. Такий перетворювач потрібен для того, щоб заряджати акумулятор енергією, яка виділяється при гальмуванні. Накопичена енергія, повторно використовується, щоб знизити навантаження на мережу під час пуску двигуна.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
P. A. Bogodistyy and A. V. Kovalev, Design and operation of trolleybuses YuMZ-T2, YuMZ-T2P, YuMZ-T2 mod. 7, Bogdan-T70110, Bogdan-T70117. Poltava: ASMI, 2008.
I. A. Martyukhin and M. V. Bely, “Vehicle with a battery with reduced overall dimensions,” ElectronAcountEng, vol. 2, no. 1, pp. 16–20, 2019, DOI: 10.20535/2617-0965.2019.2.1.162155.
O. Plakhtii, V. Nerubatskyi, D. Sushko, I. Ryshchenko, V. Tsybulnyk, and D. Hordiienko, “Improving energy characteristics of ac electric rolling stock by using the three-level active four-quadrant rectifiers.,” Eastern-European J. Enterp. Technol., vol. 4, no. 8, pp. 6–14, 2019, DOI: 10.15587/1729-4061.2019.174112.
A. S. Sandler and Y. M. Gusyatsky, Thyristor inverters with pulse width modulation for controlling asynchronous motors. Moscow: Energy, 1968.
R. T. Schreiner, Mathematical modeling of AC drives with semiconductor frequency converters. Ekaterinburg: URO, 2000, ISBN: 5-7691-1111-9.
G. S. Zinoviev, The basics of power electronics, 3rd ed. Novosibirsk: NSTU, 2004, ISBN: 5-7782-0264-4.
V. V. Korovin and S. G. Obukhov, “Modulation methods for constructing pulse converters,” Pract. power Electron., no. 19, pp. 38–43, 2005.
B. F. Samoilenko, B. T. Kononov, and P. M. Pushkov, Control systems for power supply and electric drive: textbook. Ministry of Defense of the USSR, 1990.
B. F. Samoilenko, B. T. Kononov, and Y. A. Skvortsov, Autonomous power supply systems. Ministry of Defense of the USSR, 1990.
I. O. Hubka and I. V. Verbytskyi, “Combined trolleybus power supply system and economic benefits from its use,” MICROSYSTEMS, Electron. Acoust., vol. 4, no. 24, pp. 32–39, 2019, DOI: 10.20535/2523-4455.2019.24.4.183845.