Алгоритм розпізнавання природного мовного сигналу

Основний зміст сторінки статті

Олександр Русланович Осадчук

Анотація

В роботі наведено алгоритм розпізнавання і обробки Запитів користувача за допомогою нейронної мережі побудованої на принципі розуміння природної мови та обробки відеоряду для використання в системі підтримки користувачів.

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Осадчук, О. Р. (2021). Алгоритм розпізнавання природного мовного сигналу. Електронна та Акустична Інженерія, 4(3), 228077–1 . https://doi.org/10.20535/2617-0965.eae.228077
Розділ
Акустичні прилади та системи

Посилання

1. Tekhnolohiya syntezu movlennya URL: https://www.understood.org/en/school-learning/assistive-technology/assistive-technologies-basics/text-to-speech-technology-what-it-is-and-how-it-works

Dialogflow URL: https://cloud.google.com/dialogflow/cx/docs

“8 Leading Language Models For NLP In 2020.” URL: https://www.topbots.com/leading-nlp-language-models-2020/.

J.-H. Lee, J.-H. Lee, S.-G. Sohn, J.-H. Ryu, and T.-M. Chung, “Effective Value of Decision Tree with KDD 99 Intrusion Detection Datasets for Intrusion Detection System,” in 2008 10th International Conference on Advanced Communication Technology, 2008, pp. 1170–1175, DOI: 10.1109/ICACT.2008.4493974.

“What is Natural Language Processing (NLP)? - Twilio.” URL: https://www.twilio.com/docs/glossary/what-natural-language-processing-nlp#what-about-semantic-analysis.

S. Peddabachigari, A. Abraham, C. Grosan, and J. Thomas, “Modeling intrusion detection system using hybrid intelligent systems,” J. Netw. Comput. Appl., vol. 30, no. 1, pp. 114–132, Jan. 2007, DOI: 10.1016/j.jnca.2005.06.003.

“Speech recognition - Wikipedia.” URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Speech_recognition.

“Natural Language Understanding - IBM Cloud API Docs.” URL: https://cloud.ibm.com/apidocs/natural-language-understanding.

“Benchmarking Natural Language Understanding Systems: Google, Facebook, Microsoft, Amazon, and Snips | by Alice Coucke | Snips Blog | Medium.” URL: https://medium.com/snips-ai/benchmarking-natural-language-understanding-systems-google-facebook-microsoft-and-snips-2b8ddcf9fb19.

L. N. Yasnitskiy, Vvedenie v Iskusstvennyiy Intellekt: Uchebnoe Posobie. Akademiya, 2010, ISBN: 978-5-7695-7042-1.

“Les concepts de base de Dialogflow pour écrire votre Chatbot | SoftFluent.” URL: https://www.softfluent.fr/blog/concepts-de-base-dialogflow-ecrire-chatbot/.

Statcounter Global Stats 2020 URL: https://gs.statcounter.com/

Primeneniye golosovykh assistentov i chat-botov dlya biznesa URL: https://vc.ru/services/60540-primenenie-golosovyh-assistentovi-chat-botov-dlya-biznesa.

Marr, Bernard. How Artificial Intelligence IS Making Chatbots Better For Business. URL: https://www.forbes.com/sites/bernardmarr/2018/05/18/how-artificialintelligence-ismaking-chatbots-better-for-businesses/#69638bae4e72.

Informatsionnyye potoki: ponyatiye, vidy i sushchnost' URL: https://studwood.ru/1987457/informatika/informatsionnye_potoki_ponyatie_vidy_suschnost.

M. Mutiwokuziva, M. Chanda, P. Kadebu, A. Mukwazvure, T. Gotora “A neural-network based chat bot” 2017 2nd International Conference on Communication and Electronics Systems (ICCES), 19-20 Oct 2017. – P. 212217. DOI: 10.1109/CESYS.2017.8321268