Особливості побудови пристроїв для заряджання електромобілів
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У цій роботі обґрунтована необхідність систематизації та аналізу обладнання для заряджання електромобіля. Розглянуті методи заряджання, особливості реалізації зарядних пристроїв, описані рівні потужності зарядних станцій. Особливу увагу приділено комунікаційній функції PILOT. В результаті аналізу виявлено переваги та недоліки кожного з методів. Авторами обґрунтована доцільність і перспектива використання зарядних пристроїв на базі відкритих проектів, та можливість їх покращення і подальшого розвитку на базі існуючих стандартів.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
ZHONGQIAO Z., YANHONG Z., TINGTING L., XU C., 2011. "Analysis on Development Trend of Electric Vehicle Charging Mode", ICEOE 2011. DOI: 10.1109/ICEOE.2011.6013139
YILMAZ M., KREIN P. T., 2013. "Review of Battery Charger Topologies, Charging Power Levels, and Infrastructure for Plug-In Electric and Hybrid Vehicles", IEEE transactions on power electronics, vol. 28, no. 5, may 2013. DOI: 10.1109/TPEL.2012.2212917
K. Throngnumchai, T. Kai, and Y. Minagawa, “A study on receiver circuit topology of a cordless battery charger for electric vehicles,” in Proc. IEEE ECCE., Sep. 2016, pp. 843–850. DOI: 10.1109/ECCE.2011.6063858
Rotterdam Municipality: Pilot Project on Wireless Charging of Electric Vehicles, November 2016, https://www.elaad.nl/news/resultaten-proef-draadloos-laden-elektrische-autos-in-rotterdam-bekend
Wirelessly Charged Electric Buses, http://www.physicscentral.com/explore/action/electric-bus.cfm
The Top 10 FAQ About Electric Cars – Green & Energy GmbH - Version 1,1 - November 2012, Page 11.
SAE_J1772 Standard – Surface Vehicle Recommended Practice.
IEC 61851-1 “Electric Vehicle conductive charging system”
CHAdeMO, https://en.wikipedia.org/wiki/CHAdeMO
OpenEVSE - Electric Vehicle Charging Solutions, https://www.openevse.com